IMT Post-UTME Result 2014/2015 Released

This is to inform candidates who took part in the 2014/2015 post-UTME screening exercise of the Institute of Management and Technology (IMT) that the result of the screening has been released.

Candidates can access their result now by clicking here

Note you need a PIN t access your result. Buy the scratch card from Fidelity Bank at Ogui Road Enugu.

Related Posts

Comments (61)

successchisom
5 years ago
pls is it only in d specifyd bnk dat i can get screach cards. If yes pls Can some one get it 4 me?
akajimoney
5 years ago
Pls becareful to whosoever u are giving ur money to assist u in anyway
buzii
5 years ago
plz how much is d card?
momen2k5
5 years ago
is Gud to be careful but u can check my number on google 08068350426 u will know DAT am here just to help u guys the normal amount of the card is 500 but am checking it without any card cos I have access to the site so if u want urs to be check I will collect only 300 via MTN card
  • sainttosky 2: u are a criminal,havin illegal access to the site is one offence and tryin to hustle on pple dat needs help is a sin. Guy commot there b4 i change ma mind.
    Like 0    Dislike 0   5 years ago
  • momen2k5: @sainttosky 2 for ur mind u be angel haha dey ther dey waste ur time.ur eyes go clear when u will travel to Enugu and they will tell u DAT d scratch card has finish DAT u should come back 2moro then ur time and ur money will be wasted

    I did not force anybody to send me card na if u which
    Like 0    Dislike 0   5 years ago
  • sainttosky 2: taa!!na only u waka come,make we hear word joor.. Na only mtn card wat of multi-links?
    Like 0    Dislike 0   5 years ago
  • momen2k5: if u get econet card I go accept or mtel card lol

    aboki
    Like 0    Dislike 0   5 years ago
  • sainttosky 2: guy! If u wan hustle,do am wit style... No bi on top pple wey need help..,
    Like 0    Dislike 0   5 years ago
  • sainttosky 2: and by the way, am a student of futo..
    Like 0    Dislike 0   5 years ago
  • momen2k5: i no do bad if I lie say I dey Enugu DAT people should send 5h DAT I should help them buy d card will DAT be help? for u DAT is what u regard as help but I said 3h without stress or time waste u still dey complain when will this country change upon DAT one guy sent me 2h say he go send 1h when he see d result I have sent d result since but my 1h for wherrr
    Like 0    Dislike 0   5 years ago
zeepha
5 years ago
so hw cn we gt d card coz m n lagos nd i cnt travel all d way to enugu jst to buy a card na
momen2k5
5 years ago
thanks to all DAT I have check their result I wish u all success but remb u will still buy another scratch card to check ur admission so till then let me work on how to do that at a cheaper price
Oscarben
5 years ago
Plz wots my chance f being admitd,i had 157 going 4 chemical engr
what is IMT's cutof mark for post utme?
I got 158 in my post utme,any hope?
ugolistic.ugo
5 years ago
I saw jamb 198,post ume 30 X(4) average 159..going for mass comm..hope i didnt do too bad because i don't understand what that 30 means o
etochukwu
5 years ago
Average 160 going for computer science. From anambra state
  • KERIAN101: u b computer sc stdnt.....wow u folow us rite 4 dat upstair(dat dirty class).wetin b ur score,mine ma 28*4
    Like 0    Dislike 0   5 years ago
  • etochukwu: Lmao ! Bro mine wAs at the department. What matter is the average not ur score as you cee my average is 160................lol
    Like 0    Dislike 0   5 years ago
Immany
5 years ago
Jamb 203 post utme 140 average 172. Pls,what are my chances of admission?
successchisom
5 years ago
how do some1 cal. D average plssss.realy need an ans.
  • Immany: Normally,school calculates d average and show it 2u. It's cal.thus: multiply post utmescore by 4 then add it to jamb score then divide the result by 2 i.e the average
    Like 0    Dislike 0   5 years ago
  • 01Emek: Exactly my score! Jamb 203 post ume 35 Average 172 State: Enugu. Jamb choice: 2nd choice course: Economic and management
    Like 0    Dislike 0   5 years ago
zeepha
5 years ago
when will dey release admission lift na
zeepha
5 years ago
when will dey release admission list na

Quick Questions

Ask Your Own Question
To get notifications when anyone comments,
Follow Comments

Post Comment

Please don't post or ask to join a "Group" or "Whatsapp Group" as a comment. It will be deleted. To join or start a group, please click here

 
Marketplace